wtorek, 19 maja 2015

Kampania Perlux

Jakiś czas temu dostałam się do kampanii testowania pereł do prania Perlux :D Dzisiaj, właśnie przed chwilą, dostałam paczkę ambasadorską. Co zawiera? Oto zdjęcie :D
Opakowanie Perlux Color (tu) - 16 pereł do prania kolorów, opakowanie Perlux White (tu) - 24 perły do prania białego oraz 15 paczuszek do rozdania przyjaciołom i znajomym - w każdej paczuszcze 2 perły Perlux White.
Po otworzeniu obydwu paczek stwierdzam, że Perlux Color pachnie ładniej. Zobaczymy, jak perły sprawią się w praniu, kolory już nastawione :D Teraz tylko czekać, aż się wypierze... Nie mogę się doczekać wrażeń :D

Jeśli chcecie brać udział w kampaniach i dostawać takie fajne rzeczy do testowania, to rejestrujcie się na portalu Streetcom :)

Edycja 17.07.2015:  W czasie trwania kampanii Perlux na Streetcomie ogłoszono konkurs na recenzję na forum lub blogu, oczywiście zgłosiłam się :D Dzisiaj przyszła nagroda za wygraną w tym konkursie :D
Dostałam całą kupę pereł piorących Perlux White (114 sztuk :D) i 16 Perlux Colorów :D Jednym słowem - pływam w perłach, nie muszę się martwić o pranie i jestem naprawdę zadowolona :D Tylko niestety moja pralka na ten widok postawiła głośne veto i zdechła (chyba programator) :D

3 komentarze:

  1. witaj Rinu :) ja również jestem szczęśliwą posiadaczką paczki od streetcom :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ambasadorko :) Łączy nas wspólna kampania Perlux :) Zapraszam też do siebie - i przy okazji do udziału w konkursie :) Miłego dnia! http://vitraillight.blogspot.com/2015/06/pierwszy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja testuję je w tej chwili- jednym słowem rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń